Sfoglia per Autore
Analisi delle motivazioni alla base del turismo matrimoniale: un’indagine esplorativa
2016 Del Chiappa, G.; Fortezza, Fulvio
From Ownership to Sharing, Through Barter Communities Motivations, Behaviors, and Value at zerorelativo.com
2016 Dalli, D.; Fortezza, Fulvio
Motivations for wedding tourism: a demand-side perspective
2016 Del Chiappa, G.; Fortezza, Fulvio
Universities’ experience with brand. The role of design in managing university communication and branding
2017 DAL BUONO, Veronica; Fortezza, Fulvio
Le nuove pratiche di consumo e la ricerca di una nuova felicità
file con accesso da definire2018 Fortezza, F.
Fra esperienza e co-creazione
file con accesso da definire2018 Fortezza, F.
Le politiche di comunicazione
file con accesso da definire2018 Fortezza, F.
L’evoluzione della comunicazione nell’era digitale
file con accesso da definire2018 Fortezza, F.
Finalità del capitolo
file con accesso da definire2018 Fortezza, F.
Cresciute in fretta. Organizzazioni a rapida crescita: verso la creazione di un approccio analitico “ad hoc”
2018 Pompa, Leonardo; Fortezza, Fulvio; Masino, Giovanni
Crowdfunding as a resource in business start-up processes
2018 Fortezza, F.; Pagano, A.
How Marketing Works in the Experience Economy: The Case of the Experience Gift Box Providers
2018 Fortezza, Fulvio; Dusi, Andrea; Pencarelli, Tonino
SMEs and Marketing: A Systematic Literature Review
2018 Bocconcelli, R.; Cioppi, M.; Fortezza, Fulvio; Francioni, B.; Pagano, A.; Savelli, E.; Splendiani, S.
A comprehensive picture of the social media challenge for DMOs
2018 Fortezza, Fulvio; Pecarelli, Tonino
The Intersection Between Tourism and Sharing Economy from A Different Angle: The Home4creativity Case Study
2019 Fortezza, F.; Berdicchia, D.; Masino, G.
The relationship between brand constructs and motivational patterns in crowdfunding decisions
2019 Checchinato, F.; Fortezza, F.; Slanzi, D.
Specificità e potenzialità del crowdfunding in ambito universitario. Spunti dal caso “Unifeel”
2019 Fortezza, F.; Checchinato, F.; Fazio, C.; Neglia, Viviana
The New Face of Bartering in Collaborative Networks: The Case of Italy’s Most Popular Bartering Website
2019 Dalli, D.; Fortezza, F.
Is It Possible to Innovate Work Organization? Ideas and Inspirations from Coworking Experiences
2020 Berdicchia, D.; Fortezza, F.
Lo scenario di mercato della carne in laboratorio. Stato dell’arte e aspetti emergenti
2020 Fortezza, F.
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile