BONAZZI, Michele
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 111
AS - Asia 104
NA - Nord America 95
SA - Sud America 5
AF - Africa 3
OC - Oceania 1
Totale 319
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 94
IT - Italia 77
SG - Singapore 52
ID - Indonesia 12
MY - Malesia 12
VN - Vietnam 11
PK - Pakistan 7
DE - Germania 6
FI - Finlandia 6
RO - Romania 6
GB - Regno Unito 5
HK - Hong Kong 4
NL - Olanda 4
PE - Perù 4
FR - Francia 3
JP - Giappone 3
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 3
ZA - Sudafrica 3
EE - Estonia 2
GR - Grecia 2
BR - Brasile 1
CA - Canada 1
NZ - Nuova Zelanda 1
Totale 319
Città #
Santa Clara 80
Singapore 41
Jakarta 10
Milan 7
Bologna 6
Brasov 6
Ho Chi Minh City 6
Ferrara 5
Helsinki 5
Lahore 5
Petaling Jaya 5
Stienta 5
Subang Jaya 4
Hanoi 3
Kuala Lumpur 3
Macao 3
Rimini 3
Rome 3
Siegen 3
Vimercate 3
Athens 2
Buon Ma Thuot 2
Cadoneghe 2
Castel Morrone 2
Edinburgh 2
Edogawa 2
Eindhoven 2
Faicchio 2
Fontenay-sous-Bois 2
Hong Kong 2
Johannesburg 2
Leicester 2
Lima 2
Medan 2
Negrar 2
Padova 2
Pueblo Libre 2
Recanati 2
Tallinn 2
Velddriel 2
Vicenza 2
Alife 1
Bari 1
Belo Horizonte 1
Cantù 1
Dunedin 1
Florence 1
Forest City 1
Frankfurt am Main 1
Hamburg 1
Imola 1
Los Angeles 1
Modena 1
Monopoli 1
Munich 1
Occhiobello 1
Piove di Sacco 1
Pretoria 1
Reggio Emilia 1
Shinchiba 1
Toronto 1
Urbino 1
Wembley 1
Totale 270
Nome #
Factors Influencing the Use of the Balanced Scorecard: Evidence from a Regional Context in Italy 61
eWOM and sentiment analysis to support decision processes within maritime heritage museum networks. The case of Arca Adriatica 29
La digitalizzazione della vita quotidiana 21
Omnivorous cultural consumption and the co-creation of cultural products: Interactive versus participatory art 20
Il whistleblowing in prospettiva sociologica: società digitale, segreto e parresia 18
Moving Pictures: Notes for a Visual Sociology in the Digital Age 17
Consumption of the Performing Arts from a Supply-Side Perspective: Searching for the Artistic Benefit 14
Le matricole nell’emergenza pandemica: vita quotidiana, dimensioni emotive e mediatizzazione della distanza. 13
Redesigning Worldwide Connections 11
Public engagement and dialogic accounting through social media during COVID-19 crisis: a missed opportunity? 10
Factors influencing the use of the balanced scorecard: evidence from a regional context 9
I muri nello spazio dei flussi dell’era digitale 9
Benessere sociale e universo digitale 8
Il pensiero proto-tecnico. La lettura di internet (nascita, sviluppo, potenzialità) 8
AI Imaginaries and Narratives in the Italian Public Discourse: The Impact of ChatGPT 7
Book review of "Post-9/11 European Union Counter-terrorism: Politics, Polity and Policies" 7
Il calcio nelle dinamiche di consumo: le forme del marketing e la costruzione di un’identità condivisa 7
Black Lives Matter: Otherness and the Communication Tools 6
ALBERTO ROMELE, Digital Hermeneutics. Philosophical Investigations in New Media And Technologies 6
Cultural Consumption and the Artistic Benefit 6
I linguaggi digitali e il calembour: partecipazione e conoscenza 6
For a New Interdisciplary Approach 6
Arte Partecipativa e Sex Trafficking 5
Communication 5
Dandyism 5
Review of “New Thinking in Complexity for the Social Sciences and Humanities” 4
Prefazione 4
The cultural omnivorousness and the consumption of performing arts 4
Web Society and the Digital Narrations in the Matter of Food 4
La formazione istituzionale e non istituzionale 4
The Digitalization of Everyday Life: A New Way to Look at the Connected World 4
Symbolic Value 4
Sitografia ragionata 3
Un manifesto per l’università post-pandemica. Verso un nuovo ecosistema della trasmissione del sapere. 3
Social mobility 3
Systemic research design and key global changes in business, politics and society 3
Trendsetting e star system dell'arte contemporanea 3
Segni dei Tempi: La costruzione delle regole in un mondo globale ed intangibile 2
Totale 359
Categoria #
all - tutte 4.771
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 1.751
Totale 6.522


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2022/202327 0 0 0 17 0 1 1 1 0 0 5 2
2023/202484 1 0 0 11 4 0 2 1 22 4 12 27
2024/2025248 45 23 44 18 116 2 0 0 0 0 0 0
Totale 359