BONAZZI, Michele
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 69
AS - Asia 60
NA - Nord America 3
Totale 132
Nazione #
IT - Italia 61
SG - Singapore 35
MY - Malesia 12
ID - Indonesia 4
JP - Giappone 3
US - Stati Uniti d'America 3
EE - Estonia 2
FR - Francia 2
GR - Grecia 2
HK - Hong Kong 2
VN - Vietnam 2
DE - Germania 1
FI - Finlandia 1
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 1
PK - Pakistan 1
Totale 132
Città #
Singapore 24
Milan 7
Bologna 6
Petaling Jaya 5
Stienta 5
Jakarta 4
Subang Jaya 4
Ferrara 3
Kuala Lumpur 3
Rimini 3
Athens 2
Cadoneghe 2
Castel Morrone 2
Edogawa 2
Faicchio 2
Fontenay-sous-Bois 2
Ho Chi Minh City 2
Hong Kong 2
Negrar 2
Padova 2
Recanati 2
Tallinn 2
Cantù 1
Forest City 1
Frankfurt am Main 1
Helsinki 1
Lahore 1
Los Angeles 1
Macao 1
Modena 1
Occhiobello 1
Piove di Sacco 1
Reggio Emilia 1
Shinchiba 1
Urbino 1
Totale 101
Nome #
Factors Influencing the Use of the Balanced Scorecard: Evidence from a Regional Context in Italy 25
eWOM and sentiment analysis to support decision processes within maritime heritage museum networks. The case of Arca Adriatica 15
La digitalizzazione della vita quotidiana 14
Omnivorous cultural consumption and the co-creation of cultural products: Interactive versus participatory art 13
Il whistleblowing in prospettiva sociologica: società digitale, segreto e parresia 11
Le matricole nell’emergenza pandemica: vita quotidiana, dimensioni emotive e mediatizzazione della distanza. 9
Redesigning Worldwide Connections 9
Consumption of the Performing Arts from a Supply-Side Perspective: Searching for the Artistic Benefit 8
Moving Pictures: Notes for a Visual Sociology in the Digital Age 7
Public engagement and dialogic accounting through social media during COVID-19 crisis: a missed opportunity? 5
Benessere sociale e universo digitale 5
Factors influencing the use of the balanced scorecard: evidence from a regional context 4
I muri nello spazio dei flussi dell’era digitale 4
Il calcio nelle dinamiche di consumo: le forme del marketing e la costruzione di un’identità condivisa 4
ALBERTO ROMELE, Digital Hermeneutics. Philosophical Investigations in New Media And Technologies 3
Cultural Consumption and the Artistic Benefit 3
I linguaggi digitali e il calembour: partecipazione e conoscenza 3
Review of “New Thinking in Complexity for the Social Sciences and Humanities” 2
Black Lives Matter: Otherness and the Communication Tools 2
Prefazione 2
Book review of "Post-9/11 European Union Counter-terrorism: Politics, Polity and Policies" 2
The cultural omnivorousness and the consumption of performing arts 2
Communication 2
Il pensiero proto-tecnico. La lettura di internet (nascita, sviluppo, potenzialità) 2
For a New Interdisciplary Approach 2
Symbolic Value 2
Dandyism 2
Web Society and the Digital Narrations in the Matter of Food 1
Arte Partecipativa e Sex Trafficking 1
La formazione istituzionale e non istituzionale 1
Social mobility 1
The Digitalization of Everyday Life: A New Way to Look at the Connected World 1
Systemic research design and key global changes in business, politics and society 1
Trendsetting e star system dell'arte contemporanea 1
Totale 169
Categoria #
all - tutte 3.139
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curatela - curatele 0
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patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 1.152
Totale 4.291


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2022/202327 0 0 0 17 0 1 1 1 0 0 5 2
2023/202484 1 0 0 11 4 0 2 1 22 4 12 27
2024/202558 45 13 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 169