PEDRONI, Marco Luca
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 163
NA - Nord America 148
AS - Asia 37
AF - Africa 6
SA - Sud America 3
OC - Oceania 1
Totale 358
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 146
IT - Italia 80
FR - Francia 30
DE - Germania 13
GB - Regno Unito 13
IN - India 8
MY - Malesia 7
PK - Pakistan 6
NL - Olanda 5
SE - Svezia 5
NG - Nigeria 4
AT - Austria 3
CH - Svizzera 3
CN - Cina 3
FI - Finlandia 3
JP - Giappone 3
BR - Brasile 2
CA - Canada 2
IE - Irlanda 2
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 2
SG - Singapore 2
TW - Taiwan 2
UA - Ucraina 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AU - Australia 1
BE - Belgio 1
CL - Cile 1
HK - Hong Kong 1
KE - Kenya 1
LK - Sri Lanka 1
NO - Norvegia 1
RO - Romania 1
RU - Federazione Russa 1
TR - Turchia 1
ZA - Sudafrica 1
Totale 358
Città #
Ashburn 32
Ferrara 26
Council Bluffs 18
Santa Cruz 14
Bologna 12
Ferrara di Monte Baldo 9
Columbus 8
Tappahannock 7
Fairfield 6
Reutlingen 5
Alor Star 4
Des Moines 4
Faisalabad 4
Hamburg 4
Katsina 4
L’Aquila 4
Padova 4
Stockholm 4
Amsterdam 3
Kuala Lumpur 3
Milan 3
New Delhi 3
Pietro 3
Vienna 3
Arlington 2
Bengaluru 2
Cagliari 2
Chicago 2
Dublin 2
Falkenstein 2
Fulham 2
Karachi 2
Kolkata 2
Lappeenranta 2
Leeds 2
London 2
Loreggia 2
Lucerne 2
Mobile 2
Newcastle upon Tyne 2
Paris 2
Singapore 2
Taipa 2
Tokyo 2
Toronto 2
Venice 2
Vicenza 2
Wilmington 2
Woodbridge 2
Abano Terme 1
Alessandria 1
Antalya 1
Atlanta 1
Auburn 1
Baton Rouge 1
Beijing 1
Berlin 1
Boardman 1
Boulder 1
Brighton 1
Brisbane 1
Buffalo 1
Campobasso 1
Camponogara 1
Cape Town 1
Crespellano 1
Deuil-la-Barre 1
Dueville 1
Edinburgh 1
Eijsden 1
Florence 1
Frankfurt am Main 1
Gilroy 1
Grenoble 1
Hangzhou 1
Jyväskylä 1
Jönköping 1
Kansas City 1
Kent 1
Kochi 1
Lake Worth 1
Leicester 1
Lille 1
Los Angeles 1
Mascalucia 1
Montagny 1
Nairobi 1
Negombo 1
New Taipei 1
New York 1
Nîmes 1
Piscataway 1
Recife 1
Reggio Emilia 1
Rio de Janeiro 1
Rome 1
Saint Petersburg 1
San Jose 1
Santandrei 1
Scranton 1
Totale 288
Nome #
Sharing economy as an anti-concept, file e309ade3-53a5-3969-e053-3a05fe0a2c94 113
Rethinking Fashion Brands in The Era of Digital Media, file 19e00a1a-91ef-4010-9c7b-3158f0920e71 111
Commodifying the followers or challenging the mainstream? The two-sided potential of curvy fashion bloggers, file e309ade3-585e-3969-e053-3a05fe0a2c94 37
Di lotta e di governo. I digital fashion influencer e l’immaginario di moda, file e309ade5-385d-3969-e053-3a05fe0a2c94 22
Un’agenda di ricerca per la sociologia del gioco d’azzardo, file 565c9193-39d6-4585-8877-776bf390ec52 10
Rethinking the Approach to Gambling Disorder: The Case of the Italian Healthcare Services, file e309ade3-4c30-3969-e053-3a05fe0a2c94 8
Fashion Digital Influencers: Evolution, Features, and Critical Issues of a New Profession, file 11ea6500-350b-42b8-9c48-7bc7498904c5 6
Investigación en moda: Cambio, comunicación e industria, file e309ade3-539a-3969-e053-3a05fe0a2c94 6
Narrazioni virali. Decostruire (e ricostruire) il racconto dell’emergenza coronavirus, file e309ade3-545e-3969-e053-3a05fe0a2c94 4
L’editoria di moda dalla carta al digitale, file 8a3fa9e7-56d6-4e9f-a1b6-a9e529530c49 3
Got to be real: An investigation into the co-fabrication of authenticity by fashion companies and digital influencers, file 8ec1a09c-5fe2-4812-8f2c-5dd41ffd2d78 3
Ponti o barriere? Gli usi sociali dei beni di consumo, file e309ade3-5da5-3969-e053-3a05fe0a2c94 3
#Ferragnez: Anatomia di un sincretismo mediale, file e309ade3-de91-3969-e053-3a05fe0a2c94 3
Mediatized Fashion: State of the art and beyond, file e309ade4-8064-3969-e053-3a05fe0a2c94 3
Le matricole nell’emergenza pandemica: vita quotidiana, dimensioni emotive e mediatizzazione della distanza., file 0454998f-d6cc-4f45-9404-cbbcbecf1716 2
Rileggere la media ecology: ambiente, campo, figurazione, mediatizzazione, file 470db034-80a2-4259-bd9e-9943c76bee66 2
Il whistleblowing in prospettiva sociologica: società digitale, segreto e parresia, file 8397b323-1fda-4015-8a23-158dfff764cc 2
Is the Golden Era of Fashion Blogs Over? An Analysis of the Italian and Spanish Fields of Fashion Blogging, file e309ade3-dce4-3969-e053-3a05fe0a2c94 2
Meritocrazia, capitalismo, diseguaglianza. La serialità televisiva come strumento di critica sociale?, file 038eab86-346e-4520-8966-343d51c9259d 1
Documenting fashion in the era of Instagram: a critical reading of Asri Bendacha’s Follow Me and Chiara Ferragni’s Unposted, file 22abc34e-472b-4543-98d2-ec814f5ecabd 1
La mediatizzazione della moda e la modalizzazione dei media, file a65e0c8a-8be5-4d28-acd8-134c2c8f2523 1
L’esitazione vaccinale tra scompenso informativo, terrorismo mediatico e semi-complottismo. Un’indagine empirica, file b978395a-b5dd-4388-8997-8c8052f8edde 1
Pratiche e retoriche della condivisione. Operatori della sharing economy e forme di innovazione economica, sociale e normativa, file e309ade3-4c2d-3969-e053-3a05fe0a2c94 1
Coolhunting. Genesi di una pratica professionale eretica, file e309ade3-5005-3969-e053-3a05fe0a2c94 1
Anti-gambling policies: Framing morality policy in Italy, file e309ade3-5007-3969-e053-3a05fe0a2c94 1
'Let Me Dream with the Betting Sheet in my Hand’: Gambling Advertising Narratives and the Destigmatisation of Gamblers, file e309ade3-5398-3969-e053-3a05fe0a2c94 1
Apologia del runner, file e309ade3-5e59-3969-e053-3a05fe0a2c94 1
Fashionating Images: Audiovisual Media Studies Meet Fashion, file e309ade3-ae06-3969-e053-3a05fe0a2c94 1
Fashion Tales: Feeding the Imaginary, file e309ade3-bf61-3969-e053-3a05fe0a2c94 1
Fenomenologia dei social network. Presenza, relazioni e consumi mediali degli italiani online, file e309ade3-dc88-3969-e053-3a05fe0a2c94 1
Apologia del runner, file e309ade4-b000-3969-e053-3a05fe0a2c94 1
The Crossroad between Production and Consumption, file e309ade4-bf67-3969-e053-3a05fe0a2c94 1
Guerre, torte, utopie. Le narrazioni virali nella fase 1 della pandemia, file e309ade4-bfd2-3969-e053-3a05fe0a2c94 1
Two Decades of Fashion Blogging and Influencing: A Critical Overview, file e309ade4-dd35-3969-e053-3a05fe0a2c94 1
'Hey! I’m back after a 24h #DigitalDetox!’: Influencers posing disconnection, file e309ade4-e3bf-3969-e053-3a05fe0a2c94 1
Potremmo scrivere una brutta storia d’amore. House of Gucci di Ridley Scott, file e309ade5-0d9d-3969-e053-3a05fe0a2c94 1
La promessa di successo. L'industria culturale di Chiara Ferragni, file e309ade5-10ad-3969-e053-3a05fe0a2c94 1
Industrialized inspiration: reassessing the osmosis between fashion and art through the work of trend forecasters, file e309ade5-32df-3969-e053-3a05fe0a2c94 1
Totale 360
Categoria #
all - tutte 1.072
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 29
Totale 1.101


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20215 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 2 2
2021/202248 1 1 1 1 0 0 5 9 4 2 17 7
2022/202393 3 2 16 8 3 12 10 3 8 5 6 17
2023/2024214 7 8 8 13 10 23 7 29 12 62 35 0
Totale 360