PELLEGATTI, MATTEO

PELLEGATTI, MATTEO  

Dipartimento di Ingegneria  

Mostra records
Risultati 1 - 19 di 19 (tempo di esecuzione: 0.021 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A comparison of simultaneously-obtained measures of listening effort: pupil dilation, verbal response time and self-rating 2022 Visentin, C.; Valzolgher, C.; Pellegatti, M.; Potente, P.; Pavani, F.; Prodi, N.
Be Quiet! Effects of Competing Speakers and Individual Characteristics on Listening Comprehension for Primary School Students 2023 Visentin, Chiara; Pellegatti, Matteo; Garraffa, Maria; Di Domenico, Alberto; Prodi, Nicola file con accesso da definire
Comparing the effects of scattered and specular sound reflections on speech intelligibility in rooms 2023 Prodi, N.; Pellegatti, M.; Visentin, C. file con accesso da definire
Effect of a single lateral diffuse reflection on spatial percepts and speech intelligibility 2020 Visentin, C.; Pellegatti, M.; Prodi, N.
Effects of a single reflection from a diffusive surface on speech reception 2020 Visentin, Chiara; Pellegatti, Matteo; Prodi, Nicola file con accesso da definire
EFFECTS OF CHATTER NOISE ON LISTENING COMPREHENSION FOR PRIMARY SCHOOL STUDENTS 2023 Visentin, Chiara; Pellegatti, Matteo; Garraffa, Maria; Di Domenico, Alberto; Prodi, Nicola file con accesso da definire
Effects of multiple early diffuse reflections on spatial percepts 2021 Visentin, C.; Pellegatti, M.; Prodi, N.
Effects of natural sounds on students' learning and classroom soundscape 2023 Pellegatti, Matteo; Visentin, Chiara; Torresin, Simone; Babich, Francesco; Prodi, Nicola file con accesso da definire
Effects of type of early reflection, clarity of speech, reverberation and diffuse noise on the spatial perception of a speech source and its intelligibility 2022 Prodi, Nicola; Pellegatti, Matteo; Visentin, Chiara file con accesso da definire
Impact of ventilation-related sounds in classrooms: a review 2023 Pellegatti, Matteo; Torresin, Simone; Visentin, Chiara; Babich, Francesco; Prodi, Nicola file con accesso da definire
Individual characteristics moderate listening effort in noisy classrooms 2023 Visentin, Chiara; Pellegatti, Matteo; Garraffa, Maria; Di Domenico, Alberto; Prodi, Nicola file con accesso da definire
Indoor soundscape in classrooms: a case study 2023 Pellegatti, Matteo; Visentin, Chiara; Torresin, Simone; Prodi, Nicola file con accesso da definire
Indoor soundscape in primary school classroomsa) 2023 Visentin, Chiara; Torresin, Simone; Pellegatti, Matteo; Prodi, Nicola file con accesso da definire
Indoor soundscape, speech perception, and cognition in classrooms: A systematic review on the effects of ventilation-related sounds on students 2023 Pellegatti, Matteo; Torresin, Simone; Visentin, Chiara; Babich, Francesco; Prodi, Nicola file con accesso da definire
Listening effort for sentence comprehension in noisy classrooms: the mediating role of linguistic factors, inhibitory control, and noise sensitivity 2022 Prodi, Nicola; Visentin, Chiara; Pellegatti, Matteo; Garraffa, Maria; di domenico, Alberto file con accesso da definire
Monaural and binaural perception of speech in complex scenes: recent results on the role of correlation 2024 Prodi, N.; Visentin, C.; Pellegatti, M. file con accesso da definire
Monitoraggio delle emissioni di CO2: sensori innovativi e sostenibili 2023 Rossi, Arianna; Fabbri, Barbara; Magoni, Marco; Tralli, Francesco; Visentin, Chiara; Pellegatti, ...Matteo; Azzolina, Danila; Paletta, Maria Grazia; Marrocchino, Elena file con accesso da definire
Noise unmasks the masking effect of reverberation on early reflections in the intelligibility of speech 2021 Prodi, Nicola; Pellegatti, Matteo; Visentin, Chiara file con accesso da definire
Sentence comprehension and word recall in noisy classrooms: links with cognitive and noise-sensitivity measures 2021 Visentin, Chiara; Pellegatti, Matteo; Prodi, Nicola file con accesso da definire