A bivariate regression analysis is carried out to study the effects of personal factors and didactic critical issues on the perceived quality of distance learning by students with disabilities.

A study on the satisfaction with distance learning of University students with disabilities: bivariate regression analysis using a multiple permutation test

Stefano Bonnini
Primo
;
Giorgio Cavallo
Secondo
2021

Abstract

A bivariate regression analysis is carried out to study the effects of personal factors and didactic critical issues on the perceived quality of distance learning by students with disabilities.
2021
Bonnini, Stefano; Cavallo, Giorgio
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11392/2475499
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus 3
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact