In this book some statistical techniques adopted to analyze data from real situations concerning customer satisfaction surveys are presented.

Parametric and Nonparametric Statistics for Sample Surveys and Customer Satisfaction Data

Stefano Bonnini;
2018

Abstract

In this book some statistical techniques adopted to analyze data from real situations concerning customer satisfaction surveys are presented.
2018
9783319917399
CUB models, heterogeneity, ranking, composite indicators, rank-based inference, customer satisfaction
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
2018_ArbBatBonBorCarCorSal_SCSD_Springer.pdf

solo gestori archivio

Descrizione: Libro intero
Tipologia: Full text (versione editoriale)
Licenza: NON PUBBLICO - Accesso privato/ristretto
Dimensione 1.68 MB
Formato Adobe PDF
1.68 MB Adobe PDF   Visualizza/Apri   Richiedi una copia

I documenti in SFERA sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11392/2400734
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? 0
social impact