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NOTA: è possibile cercare una corrispondenza esatta usando i doppi apici, ad es: "evoluzione della specie". Qualora si cerchi un identificativo, è consigliabile cercarlo in due modi differenti: tra apici con caratteri speciali es: "978-94-6366-274" oppure senza caratteri speciali solo come sequenza numerica: es 978946366274.
Progettazione e sviluppo di macchine da caff¿ a bassa emissione sonora
file con accesso da definire2007 Pompoli, Francesco; Prodi, Nicola; Tonelli, S.
Qualification of balance in opera houses: Comparing different sound sources
file con accesso da definire2005 Prodi, Nicola; Farnetani, A.; Sato, S.; Behler, G.; Witew, I.
Qualification of balance in opera houses: comparino different sound sources
file con accesso da definire2005 Prodi, Nicola; Farnetani, Andrea; Sato, S; Behler, G; Witew, I.
Rank ordering of class grades and noise interference by means of listening efficiency in primary schools
file con accesso da definire2012 Prodi, Nicola; Visentin, Chiara; Feletti, Alice
Reproducibility experiments on measuring acoustical and related non-Acoustical parameters of porous media (round-robin tests)
file con accesso da definire2006 Horoshenkov, K; Pompoli, Francesco; Bonfiglio, Paolo; Prodi, Nicola
Revising fluctuation noise characteristics for describing the reception of speech in rooms with a combined metric
file con accesso da definire2013 Prodi, Nicola; Visentin, Chiara
Sentence comprehension and word recall in noisy classrooms: links with cognitive and noise-sensitivity measures
file con accesso da definire2021 Visentin, Chiara; Pellegatti, Matteo; Prodi, Nicola
Soundscape and indoor air quality in naturally ventilated educational environments: a multi-domain study
file con accesso da definire2024 Pellegatti, Matteo; Visentin, Chiara; Torresin, Simone; Babich, Francesco; Prodi, Nicola
Speech comprehension and intelligibility in noise in 11 to 13 years old children: What is the relationship?
file con accesso da definire2019 Prodi, N.; Visentin, C.; Borella, E.; Mammarella, I.; Di Domenico, A.
Speech intelligibility and listening difficulty tests in auralized classrooms by means of a multi-dipole rendering system
file con accesso da definire2009 Prodi, Nicola; Farnetani, Andrea; Visentin, Chiara; Pompoli, Roberto
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Tipologia
- 04 Atto di Convegno (Proceedings) 102
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Data di pubblicazione
- 2020 - 2024 10
- 2010 - 2019 32
- 2000 - 2009 59
- 1999 - 1999 1
Editore
- Associazione Italiana di Acustica 16
- Associazione Italiana di Acustica... 6
- European Acoustics Association, EAA 6
- European Acoustics Association EAA 5
- Institute of Acoustics 5
- Audio Engineering Society 3
- Società Spagnola di Acustica 3
- AIA Associazione Italiana d'Acustica 2
- AIA Associazione Italiana di Acus... 2
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Keyword
- acustica 11
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