A new method for modelling discrete choices, named Cub model, has been applied to a customer satisfaction survey about Passito, a typical italian wine, to study feeling and uncerteinty of the respondents.

Customer satisfaction survey on Passito wine with the application of a new approach for modelling discrete choices

BONNINI, Stefano;
2010

Abstract

A new method for modelling discrete choices, named Cub model, has been applied to a customer satisfaction survey about Passito, a typical italian wine, to study feeling and uncerteinty of the respondents.
2010
9780979174797
Customer satisfaction; Cub model; permutation test
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in SFERA sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11392/1533083
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact